Proč měříme geometrii:
- úspora PHM 4-20%
- úspora pneumatik 15-50%
- zvýšení bezpečnosti provozu
- zvýšení jízdního komfortu
Co měříme:
- Sbíhavost / rozbíhavost řízení nápravy – Vzájemné horizontální nastavení kol jedné nápravy vůči sobě.
- Poloha nápravy – Postavení horizontální osy jednotlivých náprav vozidla vůči jeho podélné ose.
- Odklon kola – Odklon kolmé vertikální osy kola od vozovky.
- Záklon rejdového čepu – Úhel sevření podélnou osou rejdového čepu a příčnou vertikální kolmou osou kola k vozovce
- Příklon rejdového čepu – Úhel sevření podélnou osou rejdového čepu a podélnou vertikální kolmou osou kola k vozovce.
- Diferenční úhel rejdu – Rozdíl úhlu vychýlení vnitřního a vnějšího kola při zatočení vnitřního kola o 20 stupňů.
- Maximální úhel rejdu – Maximální úhel vytočení vnitřního kola.
Příjem zakázek pouze po objednání zde.