Čisté dokonalosti je dosaženo díky promyšlené konstrukci podvozku. Je vyroben z vysoce kvalitní oceli, díky čemuž je pevný, stabilní a lehký. A navíc jsou k dispozici funkce šetřící prostor, které potěší výrobce nástaveb.
Robustnost, lehkost a skvělé ovládání
Čisté dokonalosti je dosaženo díky promyšlené konstrukci podvozku. Je vyroben z vysoce kvalitní oceli, díky níž může být robustní a zároveň lehký. U tahačů a některých vozidel s podvozkem je lehká zadní náprava montována s využitím konstrukce Stabilink.
- Nízká hmotnost zvyšuje úspory paliva a užitečné zatížení, což zvyšuje efektivitu přepravy.
- Odpružení zadní nápravy Stabilink zajišťuje optimální příčnou stabilitu, vyšší užitečné zatížení a skvělou ovladatelnost.
Vhodné pro nástavby
Nové modely CF a XF nabízí široký program modulů připevnění nástavby (BAM), který usnadní práci všem výrobcům nástaveb. Konkrétní moduly jsou dostupné pro skříňové nástavby a instalace jeřábů. Vozidla s pevnou nástavbou mají vzadu standardní rozmístění otvorů, které usnadňuje montáž příčných prvků a zvedacích plošin.
- Rozšířený program připevnění nástavby zkracuje dobu montáže nástavby.
- Zcela plochý podvozek a součásti instalované na vnitřní straně usnadňují práci výrobcům nástaveb.
Vzduchové odpružení ECAS
Aby byla zajištěna špičková spolehlivost, odolnost a funkčnost, bylo zcela renovováno elektronicky řízené vzduchové odpružení (ECAS) Nové funkce zahrnují řízení poměru tlaků, řízení zdvihací nápravy 2 a řízení tlaku zdvihacích měchů. Nabízí také funkce zastavení ECAS a ECAS v poloze plného propružení pro stabilizaci nápravy při práci příslušenství, například jeřábů a hákových zvedáků. Inovativní, snadno použitelné dálkové ovládání s osvětlenými tlačítky je připojeno k sedadlu.
- Nové možnosti systému ECAS zajišťují bezpečnější práci při nakládání a vykládání.
- Řidiči si užijí přesné ovládání za všech podmínek díky praktickému dálkovému ovládání.
Maximální pružnost
Nové modely CF a XF nabízí bezkonkurenční efektivitu konfigurací podvozku. Součásti lze umístit tak, aby optimálně vyhovovaly požadavkům na maximální efektivitu. Dále je k dispozici velký prostor pro montáž systémů čerpadel, jeřábových opěrných noh nebo velkých palivových nádrží.
- Inteligentní uspořádání podvozku umožňuje u tahačů použití palivových nádrží o objemu až 1 500 litrů.
- Variabilita polohy součástí podvozku je téměř bez hranic a znamená tak flexibilitu, která je v oboru bezkonkurenční.
Maximálně kompaktní jednotka EAS
U nových modelů CF a XF jsme vyvinuli zcela nový systém úpravy emisí. Výsledkem je více místa na podvozku. U speciálních aplikací již není nutné dělit instalaci DeNOx a naftový filtr pevných částic (DPF). Toto řešení rovněž přispívá k maximalizaci efektivity.
- Maximálně kompaktní jednotka EAS přináší více volného místa na podvozku.
- Její o 50 kilogramů nižší hmotnost se přímo promítá do zvýšení užitečného zatížení.